IMA A SZŰZANYÁHOZ SZÜKSÉG IDEJÉN

Óh irgalmas Szűz Mária Krisztus Jézus szent anyja!
A te oltalmad alá sietek, meg ne vesd szükségem idején
 az én hozzád való szívbeli könyörgésemet.
Én mostantól fogva választalak téged az én pártfogó anyámnak, fogadást tevén előtted:
hogy utolsó órámig szeretni, és híven szolgálni foglak téged.
Főképpen ebben a keserűségekkel teljes képedben
tisztellek téged, mint irgalmasságnak anyját.

Óh boldog Szűz Mária! Aki által a beteg egészséget,
 a szomorkodó vigasztalást, az ügyefogyott segedelmet,
a bűnös bocsánatot, az igaz kegyelmet, a haldokló boldog kimúlást, a megholt örök nyugodalmat talál az Istennél.
Fordítsd reám a te irgalmas szemeidre, és nyerd meg nekem
a zarándok fiadnak ezen kegyelmet, melyért én neked a te keserves könnyhullatásaidért, és fájdalmaidért könyörgök.

Óh egeknek hatalmas nagy asszonya: el ne fordítsd kegyelmes orcádat a kérésemtől: szabadíts meg engem a te méhednek áldott gyümölcséért a te Jézusodért a jelenlevő szorongatásomból, mely által súlyosan elnyomattam,
azonban ne az én akaratom legyen meg, hanem szent fiadé.

Engedd végtére mind éltemben, mint mint holtomban
a te anyai kegyességednek kebelén megnyugodnom.
 Óh kegyes! Óh édes Szűz Anyám. Amen.

ÉGI ÉDESANYA

Van valaki, Aki soha nem utasít vissza,
Ha lelkesen beszélsz, nem vág a szavadba.
Meghallgatja panaszod, vigasztal a bajban,
Mindig talál jó megoldást, bármilyen nagy baj van.
Van valaki, Aki hozzád mindig szelíd, gyengéd,
Ha mindenki ellened van, akkor is megvéd.
Nem mondja, nincs ideje,
Nem mondja, hogy fáradt,
Amíg el nem nyom az álom, vigyázza az ágyad.
Az Ő szava mindig csendes és szeretetteljes,
Soha nem kiabál veled, és mindig türelmes.
Rögtön megsegít a bajban, hogy ha szépen kéred,
És ha gyötör magányod, Őt mindig eléred.
Nagyon régen ismer téged, mielőtt meglettél,
Már akkor is jó volt hozzád, még meg nem születtél.
Azóta is vigyáz reád, és ha már nem leszel itt a földön,
vele akkor is együtt leszel.
Igen,Ő az, jól gondolod, senki más nem lehet,
Csak egy anya lehet, aki ilyen nagyon szeret.
De bizony nem akármilyen földi édesanya,
Égi Édesanyánk Ő, a csodás Szűz Mária.
Légy hozzá jó, engedelmes, hiszen Ő is ilyen,
Tudd az Úrnak mondani, amit Ő is: igen.
Ha ő lesz a példaképed, boldogság vár rád,
Örökké fog szeretni az Égi Édesanyád.

Amen.

IMÁDSÁG A SZŰZANYÁHOZ

Ó Szűz Mária
Fogadd el tőlem szívemet,
Szerény virágos kertemet.
Örömöm és bánatom virágait
Mind neked adom.

Tiéd legyen az életem,
Ha csüggedek te légy velem.
Szívből szeretlek jó Anyám,
Szűz Mária vigyázz reám.

Amen.

IMA A SZŰZANYÁHOZ

Szeretlek téged Édes Szűzanyám
Teveled megoszthatom Lelkem bánatát
Te vagy csak nekem ,senki más,
Mert Lelkem fájó könnyeit Teneked hullajtám
Vigasztalásért egyedül csak Hozzád jöhetek,
Csak Te törlöd le szememről a bánat könnyeket!
Szűzanyám!adj erőt,s ,hogy Lelkem erős legyen,
Add,hogy Téged soha el ne veszítselek,
Hogy Édesanyám vagy és szeretlek nagyon,
Ha Veled lehetek,Lelkem megnyugtatom,
És Te meggyógyítod Lelkem sebeit.
Anyám vagy Te,s én gyermeked vagyok,
Én hiszem,hogy az is maradok!
Édes szűzanyám!
Add rám áldásodat,
Hogy míg csak élek dicsérhessem
Szeplőtelen tisztaságod.

Amen.

 SZÜLŐK KÖNYÖRGÉSE A SZŰZANYÁHOZ GYERMEKEIÉRT

Boldogasszony Édesanyánk, Tehozzád eljöttünk,
Szűz Mária, sírva kérünk, hallgasd meg kérésünk.
Hitetlen lett a világ népe, hallgatunk a bűnre,
könyörögj a bűnösökért egek ékessége.

Nem kell mostan az imádság, sem az Isten háza,
gyermekeink oly keveset járnak a templomába.
A gyerekek nem értik meg a szülők imáját,
kinevetik a szülőket, ha imádkozni látják.

Gyermekeink nagyon eltévedtek, nem is hiszik,
nem szeretik mostan a jó Istent.
Nem akarnak imádkozni, se templomba járni.
Gyermekeink nem akarnak a jóra hallgatni.

Nem szeretik, nem tisztelik szívből a szülőket,
szomorúságot, bánatot adnak a gyermekek.
Fájó szívvel, könnyes szemmel a szülők így kérnek:
Mentsd meg gyermekeink lelkét, Boldogasszony édes!

Megtört szülők zokogva jönnek hozzád, Mária, 

oltárodnál könnyeik hullanak az eltévedt gyermekekért, most így imádkoznak: 
Szűzanyánk a jó útra vezesd őket vissza.

Most már tudjuk, Édesanyánk, miért sírsz, könnyezel,
jó Szűzanyánk, ne könnyezzél, nincs elveszve minden.

 Gyermekeink megjavulnak, fognak imádkozni,
vasárnap is újra fognak a templomba járni.

Ha Te közben imádkozol Szent Fiadnál értük,
biztosan meghallgatja kérésedet!

Amen.


 IMA AZ ISTENSZÜLŐ SZŰZANYÁHOZ

Üdvözlégy, Istenszülő Szűz Mária,
malaszttal teljes, az Úr van teveled!
Áldott vagy te az asszonyok között,
és áldott a te méhednek gyümölcse,
mert szülted nekünk Krisztust, az Üdvözítőt,
a mi lelkünk szabadítóját.
Asszonyunk, Szűz Mária, Istennek szent Anyja,
imádkozzál érettünk, bűnösökért,
most és halálunk óráján!


 Amen.

 IMA AZ ISTENSZÜLŐ SZŰZANYÁHOZ

VALÓBAN MÉLTÓ dicsérni téged, Istenszülő,
a boldogságost és szeplőtelent
és a mi Istenünknek anyját.
Ki a keruboknál tiszteltebb
és a szeráfoknál hasonlíthatatlanul dicsőbb vagy,
ki az Istent, az Igét
sérülés nélkül szülted,
téged, valóságos Istenszülő, magasztalunk! 


Amen.

IMA SZŰZ MÁRIÁHOZ

Szűz Mária égi Anyám,
Ó hallgasd meg az én imám.
Hozzád szólok, Benned bízva,
Szomorúak nagy vigasza.

Sok bánat a földi éltem,
Segíts nekem elviselnem.
Nyújtsd ki mennyből szent kezedet,
Segítsd vinni keresztemet.

Ha véget ér ez az élet,
És ha jő a végítélet.
Akkor vegyél oltalmadba,
Vezess be az égi honba.

Kérjed értem Szent Fiadat,
Tudom jól, hogy Terád hallgat.
Hogy majd az Ő Szent Nevében,
Köszöntselek fönt az égen.

Ó hallgassa meg kérésemet,
Hogy dicsérjem Szent Nevedet.
És fogadd el az én imám,
Szűz Mária Édesanyám.

Velem voltál jó Szűz Anyám,
Fájdalmamban vigasztaltál.
Megöleltél, s rám hajoltál,
Éjjel-nappal erőt adtál.

Te voltál a menedékem,
Fájdalmamban segítségem.
Ó, Szűz Anyám, állj mellettem,
A kezemet ne engedd el.

Kétségbe veszni ne hagyj,
Szívembe békésséget adj,
És ha eljön az az óra,
Mikor indulok a nagy útra.

Térden állva, leborulva,
Szent nevedet magasztalva.
Sóhajtom ki lelkemet,
Ó, Szűz Anyám, hogy Veled legyek.

Amen.